De Groene Waarden levert beste dienstverlening

Gepost in Nieuws

     logo

      De Groene Waarden heet nu: IJsseldal Wonen 

Over KWH
Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector meet jaarlijks 175 woningcorporaties op de kwaliteit van dienstverlening. Huurders worden bijvoorbeeld gevraagd naar de afhandeling van hun reparatieverzoek of klacht. Ook beoordeelt KWH de website van de corporatie en toetst zij de telefonische dienstverlening.

Persoonlijke benadering
Het geheim achter de hoge score is volgens Yolanda Winkelhorst, voormalig directeur-bestuurder van De Groene Waarden en nu directeur-bestuurder van IJsseldal Wonen, de persoonlijke benadering. “We gaan samen met de klant op zoek naar een oplossing. We luisteren goed en behandelen de klant met respect. Dat doen we oprecht en dat voelt de klant. En als er fouten zijn gemaakt, geven we dat toe en kijken we wat we er van kunnen leren.”

De klant centraal
Door de fusie is de corporatie momenteel gericht op de interne gang zaken. Er moet veel op elkaar worden afgestemd. Winkelhorst: “Dit neemt echter niet weg dat binnen IJsseldal Wonen een goede dienstverlening hoog op de agenda staat. We hebben niet voor niets ‘de klant centraal’ als één van onze kernwaarden benoemd. KWH gaat ook dit jaar weer gewoon meten wat klanten van ons vinden. De uitkomsten hiervan gebruiken wij om onze werkprocessen en ons beleid bij te sturen. We willen namelijk ook als IJsseldal Wonen structureel een goede dienstverlening bieden. Niet om eerste te worden bij KWH, maar omdat we dit belangrijk vinden voor onze klanten.”

www.ijsseldalwonen.nl


Gorssel, 24 mei 2013

 

Deel deze pagina

Deel op FacebookDeel op TwitterStuur een link van deze pagina per e-mail